Fascination About وارد کننده لپ تاپ استوک

Wiki Article

داخل این لپ تاپ‌ها قدرتمندترین پردازنده‌ها کار گذاشته شده است و ظرفیت بالایی به حافظه و رم لپ تاپ اختصاص یافته است. اگر قصد خرید لپ تاپ استوک قوی با مشخصات فنی متنوع را دارید، لپ تاپ استوک زدبوک یکی از بهترین گزینه‌ها است.

مزایای بارز خرید آنلاین، مانند صرفه جویی در وقت با جلوگیری از ترافیک و هنگام انتظار در صف های طولانی برای صدور صورت حساب و غیره می باشد.

هم‌چنین کامپیوتر صفر یک برای خریداران جزیی و تکی محترم نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است.

دارای طراحی تمیز با گوشه های گرد و سایه های پاستلی است. لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد

تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض  و دو ماه گارانتی رایگان می باشند.

در داخل کشور ایران نیز برخی از شرکت ها در زمینه واردات کالای استوک فعالیت دارند و با خرید چنین لپ تاپ هایی آنها را به داخل کشور وارد می کنند و در بازار به عرضه آن می پردازند.

فروشگاه آنلاین ژینال، یکی از مراکز معتبر فروش لپ تاپ استوک در کشور است.

حافظه رم، اطلاعات را به صورت موقت در خود ذخیره و در دسترس پردازنده قرار می‌دهد. هر چه ظرفیت رم بالاتر باشد، اطلاعات و برنامه‌ها با سرعت بیشتری پردازش و اجرا می‌شوند.

اشتراک‌گذاری در تلگرام اشتراک‌گذاری در واتس‌اپ ستون چپ خانه اشتراک گذاری تماس با ما دسته‌بندی‌ها

مجموعه کامپیوتر صفر یک در استان خراسان رضوی، شهرستان سبزوار واقع شده است. آدرس و لوکیشن دقیق ما از طریق نقشه زیر قابل مشاهده می‌باشد.

حساب کاربری لطفا وارد حساب خود شوید! ورود به حساب ثبت نام

جهت تست این ناحیه شما میتوانید از نرم افزار بنچمارک بهره گیرید. و نمودار لحظه ای درجه گرما را در سیستم خواهید دید.

فروش لپ تاپ here استوک وارداتی و البته سرفیس‌ها، سود خوبی را نصیب وارد کننده‌ها کرده است. در میان انواع سرفیس شرکت مایکروسافت، سرفیس پرو از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار هستند.

فروشگاه ژینال برای لپ تاپ‌های استوک، مهلت تست در نظر گرفته است. پس با اطمینان خاطر کامل می‌توانید لپ تاپ مورد نظر خود را سفارش دهید.

Report this wiki page